Tato stránka používá cookies. Můžete změnit nastavení ve svém prohlížeči. Přečtěte si více o naší Cookie Policy.
X
 
PRO MOBIL
PRO MOBIL
KLASICKY
KLASICKY


Novinky

Microsoft v roce 2017: vzestupy a pády Redmondu - 2. díl

Na rok 2017 se bude v souvislosti s Microsoftem vzpomínat také jako na rok, kdy se společnost odklonila od spotřebitelského segmentu a obrátila se zpět k tomu podnikovému.

Předchozí díl

 

Vzestup: Xbox One X

A jsme u hardwaru. Microsoft uvedl doposud nejvýkonnější konzoli Xbox One X, která v portfoliu doplňuje Xbox One S. V segmentu herních konzolí je to však stále o tom samém: bez her nejste ničím. Microsoftu se podařil významný kousek, když si zajistil exkluzivitu na hru roku PlayerUnknown’s Battlegrounds, která na Xbox One X běží taktak přijatelně, a získal i pár multiplatformních her, které běží slušně. Znovuzrození Nintenda a silná stáj Sony však Microsoftu celou situaci trochu komplikují. Redmond si ovšem zaslouží i kladné body díky svému Game Passu, bezkonkurenční snaze o zpětnou kompatibilitu i bezprecedentní zásobě nezávislých her.

Pád: Windows 10 Creators Update

Ačkoliv recenze na podzimní aktualizaci Windows 10 Fall Creators Update dopadly poměrně dobře, musíme uznat, že předchozí, jarní aktualizace, nebyla až tak přelomová, jak bylo původně plánováno. Game Mode (tedy herní režim), psaní perem do obrázků a videí (Windows Ink) a Paint 3D sice posunuly hranice kreativity na PC, nicméně šum okolo nich poměrně rychle utichl (jak to není na iPhonu, tak to evidentně nikoho nezajímá). Doposud jsme Microsoftu neodpustili, co z aktualizace vynechal, včetně aplikace pro ruční 3D skenování objektů. Některé ze slibovaných funkcí se sice nakonec objevily ve Windows 10 Fall Creators Update, doufáme však, že se Microsoft ze svých prázdných slibů poučil.

Pokračování

autor Mark Hachman, Pavel Kreuziger


Mobilní verze našich dalších titulů

 
 
Nahoru
 
Nahoru
 
© IDG Czech Republic, a.s.
 
*